mandag 23. mars 2009

To nye.

Jeg har hatt en helt fantastisk helg, med en suuuuper messe, og et herlig stortreff!!!! Jeg har ikke landet riktig ennå:)
Har shoppa skremmende mye, og på en hel helg klarte jeg å lage svimlende 4 1/2 kort. Kanskje ikke verdens største produksjon, men fy søren så koselig vi har hatt det!!!!
Her er to kort jeg lagde før jeg dro på messe. Treffkortene er ikke tatt bilde av ennå. Har ikke pakket dem opp engang!
På disse kortene har jeg kost meg med de nye swirlestemplene mine fra Basic Gray. Jentestempelet er fra "Ett Trykk", gutt/hund stempelet er fra Kort & Godt, tekstene er fra North Star Stamps.


7 kommentarer:

Gro sa...

Kjempelekre kort, Marianne! Og takk for en super helg! Og også tusen takk for det nydelige kortet jeg fant på pulten min når jeg kom hjem i går!
Klem fra Gro

Iren sa...

Så flotte begge korta var Marianne! Så kjekt du har fått kosa deg på messe :)

Ha en fin dag!

Klem

Hege sa...

Så lekkre kort du har laget!
Gleder meg til å se messe-kortene du har laget!

Ha en fin ettermiddag og kveld.

Turid sa...

WOW begge kortene er kjempelekre, men det blå falt jeg pladask for - NYDELIG!

Klemmer fra meg

Mary sa...

Nydelige,som alle de andre kortene dine:))

Camilla sa...

Så fine kort! herlig varm farge på det siste. Morsomt å treffe deg på messa i helga:) Marie og jeg kosa oss skikkelig, men det var vi garantert ikke alene om, he he. Nå er det bare å pakke opp alt nyinnkjøpt stæsj og fortsette moroa (skulle gjerne vært på treff en uke omså;) )
Kreativ hilsen fra Camilla

Aud sa...

Så nydelige kort!♥ Du behersker alle stiler til fulle!

Så deilig å høre at helga ble super! Håper du viser frem litt av shoppingen din!

Stor klem,
Aud