fredag 15. mai 2009

Sukkersøtt og StampARTic.

Det er to nye, flotte utfordringer til dere i dag, så her er det bare å hive seg rundt!



Sukkersøtts utfordring denne uka er temaet "dyreriket". Her står du fritt til å lage kortet akkurat som du vil, bare du har med noe fra dyreriket, enten som motiv, tekst, som mønsterark eller pynt.

Mitt DT-kort er et brettekort (som jeg snappet opp på Strømmentreffet forrige helg). Motivet er ekornet Doraline fra Motivet, og jeg har fargelagt med Copics.




Her er kortet når det er åpent.

StampARTic har også en temautfordring denne gangen. Temaet er ganske enkelt MUSIKK. Eller....enkelt var det neimen ikke!!! Jeg sleit med denne altså!


Mette ble min redning, som overlesset meg med passende stempler, og MASSE inspirasjon! Tusen Takk!!


Her er mitt resultat.







9 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige kort, begge to!!! Syns du klarte musikk oppgava med glans!!! Lekkert CD kort!

Doraline kortet er jo bare så lekkert.. i nydelige farger og så herlig brette teknikk då!!

Og julekorta i forrige innlegg var såå lekre også!!!
Sukk... ♥♥♥

Klem,
Jorunn

Vibeke sa...

Så kjempefine kort du lager!!:)

Turid sa...

WOW WOW WOW - rålekkert!!!
Klemmer,
Turid

Pia sa...

super nydelige kort begge to

Camilla sa...

wow, så kult musikkort!!! Og det brettekortet var kjempefint, morsomt med nye måter å brette kort på;)

Grete sa...

Super tøft kort, dette ble utrolig lekkert uten å være for søtt :)
Go 17. mai og takk for titten!
Grete

Liv sa...

Fy søren så stilig det musikk kortet var. Hvor tar du idèene fra. Det var utrolig fint det første også. Er det mulig å få en mal på det kortet. Liker alt som kan brettes......

❤ Kaia sa...

Nydelige kort.
Bretteteknikken på det første kortet
var helt super, og nydelig fargelagt motiv.
Musikkortet var helt nydelig det også, og lekkert pyntet.
Ha en fin 17. mai feiring.

Klem :o)

veronika sa...

soo stillig,hvor er stempele og papire i fra,skulle jeg virklig hatt,er en vennine som skal gi ut singel og et slikt kort skulle jeg ha laget da vettu:-)
håper på svar:-)
veronikagjelsten@hotmail.com