søndag 25. april 2010

GRØNN/GULL. Fargeutfordring hos Sketchy Colors.

Det er en splitter ny fargeutfordring klar hos Sketchy Colors, og fargene denne gangen er:
GRØNN / GULL.
En spennende kombinasjon, og jeg koste meg veldig med kortet mitt denne gangen.
Jeg har valgt dette nydelige alv-motivet fra Motivet, som jeg har fargelagt med Distress. Lekkert grønt papir fra Maja Design, og sommerfugler og brads ramme i gull. Borden er en MS punch, swirlene er fra QK, og den lille teksten er fra Storyteller.




Hos StampARTic har jeg i dag en tutorial om stemplede lys. Ta gjerne turen innom. Bilder dukker opp i bloggen min også etterhvert:)

6 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Lekkert kort.
Herlig fargelagt motiv, og nydelig oppsett.
Jeg iler inn til StampARTic, må se hvordan du får lene så fine.
Klem fra Kaia

Swaantje sa...

What a lovely card!
The stamp is very cute and the colouring on it fantastic.
Hugs
Swaani

Pinklady 68 sa...

Nydelig DT kort denne uken også, Marianne! Lekre farger sammen og så søtt motiv malt med distress:-) Alltid fint med swirler, MS punch og sommerfugler!

Ha en fin og kreativ søndag! Klem Laila.

Anonym sa...

Så fint det var.

Riet sa...

What a gorgeous card Marianne,i love your image and papers.

Hugs Riet.xx

Unknown sa...

Lekkert kort med hærlig motiv! Du er jo slett ikke "grønn" på dette du Marianne ;)!

Ha en strålende uke!