søndag 16. januar 2011

Sketchy Colors - Fargeutfordring.

Da var det jammen søndag igjen, og vi har en fargeutfordring klar hos Sketchy Colors.
Nemlig fargen HVIT. Litt fargelegging og detaljer i andre farger er helt OK bare hovedinntrykket er hvitt.

Jeg har laget et kort som passer til bryllup, eller sølvbryllup.
Motivet er fra Stempelglede, og ellers har jeg brukt hvit, hvit og hvit:)
CB-embossing, blonder, kakeserviett, perler og masse glitterlim/stardust.
Den største utfordringen er vel kanskje å ta bilde av et hvitt kort, det var ikke helt enkelt:)




12 kommentarer:

lin_ka1 sa...

Side minnes bryllupet kake. Pent gjort det :)

Unknown sa...

Nydelig!! Ser ut som en deilig og fint pynta kake. Namm! Ha en flott søndag. Katarina

Åse-May sa...

Kjempelekkert kort....:)

Lille`s hule sa...

Rett og slett VAKKERT :)

Camilla sa...

Så nydelig:)

Anne sa...

Dette er utrolig nydelig da, helt til å spise opp. :)

Ha en flott dag.
Klem, Anne.

Debbie sa...

Beautiful!!!

Nina Macaulay sa...

Noe så lekkert Marianne!
Skal prøve å slenge meg med på utfordringen jeg også :O)

Klem Nina x

Wenche sa...

Så utsøkt og delikat, Marianne!! Kjenner nesten smaken av krem, hihi!!
Bare hvitt er jo ikke det enkleste, men dette var rett og slett mesterlig gjennomført. Flinka ;D
Klemmer, Wenche :0)

Ellis sa...

Vackert kort du har gjort! =)
Kram Elenor

Maya sa...

Fyfaderulland, Marianne!
Dette ble rååålekkert!!
Så lekkert når nesten alt går i hvitt♥
Dyktig du vennen :)
Klemmiser fra Maya (Ikke mange dagene igjen nå *HURRA*)

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Fantastisk nydelig arbeide. Jeg har litt lyst til å kjøpe det stemplet du har brukt. Jeg synes det er så fint. Klem...Mona