søndag 1. mai 2011

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Det er nok en gang blitt søndag, og hos Sketchy Colors er vi klar med en ny utfordring. Denne gangen er det Lena Katrine som har laget en flott skisse for oss.
Ny måned betyr ny sponsor hos Sketchy Colors, og i hele mai er vi så heldige å ha "My Scrapbook Nook" til å sponse flotte premier.

Til mitt DT kort denne gangen har jeg brukt et digi motiv fra Sketching Stamper.
Motivet har jeg fargelagt med Copics. Jeg har brukt papir fra Maja Design og Kort & Godt, og teksten jeg har brukt er også fra Kort & Godt. Litt forskjellige puncher har jeg brukt, og en ramme fra Spellbinders.




16 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig det var. Lekker farge, og flotte detaljer. Jeg likte så godt de to avlange detaljene på sidene med sommerfugler på. Lekkert.:)

Kari sa...

Kjempelekkert kort! Blått er min yndlingsfarge, så denne gikk rett hjem hos meg.
Ha en fin søndag!

Elly sa...

A gorgeous card Marianne!!

Sissel sa...

Nydelig, blått er en sikker vinner hos meg. Blåklokkene var lekkert fargelagt og dekoreringen helt super.
Klem Sissel

AndreaM sa...

What a wonderful creation. I love the papers and colours and your colouration of the flowers!

Hugs, AndreaM

Maya sa...

Åhhh dette var nydelig, Marianne!
Så lekkert motiv, og lekkert fargelagt ♥
Go`klemmer fra Maya

Unknown sa...

Nydelig kort, fikk skikkelig sommerfølelse av det!

Jeg har visst prøvd å lifte det andre kortet ditt, (ramme m/fugl), uten å ha sett det først :p

Ha en fortsatt fin søndag!
Klem

Debbie sa...

I love how soft this is, absolutely beautiful.

Hugs Debbie

Askepott sa...

Noe så lekkert. Jeg er stum av beundring!!

unni's scrappeboble sa...

NYYYYYDELIG kort og så flott fargelagt :D

Блоха Ольга sa...

очень красиво! нежно! как небо! воздушная получилась открыточка! умница!

Pet73 sa...

Very feminine and elegant! Beautiful!

Katrin sa...

Какая прелесть! Очаровательная открытка!

Татьяна А. sa...

How much beauty and elegance to this card. I love it!

❤ Kaia sa...

For ett lekkert kort Marianne.
Nydelig fargelagt motiv, Blått er sååå fint....
Ha en fortsatt flott søndag.
Klem fra Kaia

Elisabeth Helland sa...

oj, du verden så lekkert! ingen tvil om at blått er flott!!! takk for titten