tirsdag 24. mai 2011

Sommer - Pion Design

Cute Card Thursday`s utfordring denne gangen er å fargelegge på kraft kartong. Jeg har prøvd dette bare bittelitt tidligere, og er temmelig fersk, men jeg ser så mye fint rundt omkring, så jeg måtte bare gjøre et nytt forsøk.
Motivet er fra Mo Manning, og jeg har fargelagt med Prisma Colors. Papirene jeg har brukt er de rykende ferske papirene fra Pion Design. "Små blad - Minnenas Atelje" og "Lilla prick" - Sagan om våren".
Det ble et ganske C&S kort til meg å være. Noen blomster og knapper, håndsøm og en enkel blonde.



9 kommentarer:

Erica ♥ sa...

Wow what a sweet girl with the nice flowers, nice colouring :)
Hugs Erica

❤ Kaia sa...

Så lekkert Marianne.
Og fargelegge på kraftkartong, DET kan du.....
Klem fra Kaia

Iren sa...

Så nydelig det ble Marianne :o) LE
lekkert med fargelegging på kraftkartong ;) Nydelige farger du har brukt ;)

Ha en fin dag :o)

Iren

Anonym sa...

Dette var utrolig lekkert :) Så flott med den fargelagte kartongen og mønsterarkene er nydelige:) Liker detaljene din også:)
Ha en fin kveld:)
Klem Lill

Dorcas sa...

Wow! This is gorgeous! Adore your prisma coloring on Kraft.
It tried following you but couldn't due to "server error". I'll try again.I love your work.

Angelica Turner sa...

Absolutely gorgeous, lovely coloring.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ahhhh, det blev jättefint! Detta måste jag testa men undrar om det funkar med Distresser? Kram!

Minna sa...

Absolutely beautiful card:) I really like your colouring. Can I ask what kind of kraft cardstock you used for stamping?
Thanks for joining us at Cute Card Thursday Challenge.
Hugs,Minna

Christina C. sa...

Beautiful, Marianne!!!! Love this precious image and your coloring is spectacular!