søndag 26. februar 2012

Sketchy Colors - skisseutfordring

Det har jammen rukket å bli søndag igjen, og vi har en skisseutfordring klar hos Sketchy Colors.
Det er "Tiffany Doodles" som sponser premier hos oss i hale februar, og denne gangen har jeg brukt motiv fra "Tiffany Doodles" til skissekortet mitt.

Nok en gang er har jeg brukt papirer fra min fyldige haug med rester. Jeg prøver virkelig å gjøre en innsats for å få den haugen til å krympe litt, hihi:) Motivet har jeg fargelagt med Copics, jeg har brukt en rund ramme dies fra Marianne Design og MS puncher, og pyntet med blomster, perler og charms. 


10 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Helt underbart gulligt kort! Väldigt fin stämpel =)

Therese sa...

He,he...ja, kjenner til "restepapir problematikken"..;)
Nydelig kort i sarte farger. God søndag! :)

Gitte sa...

Rigtig lækkert kort.
God søndag.

Anna Kristine sa...

Nydelig kort, og FOR et herlig stempel :)

Anonym sa...

Kjempesøtt kort med nydelig stempel:) Klem Kari-Mette

❤ Kaia sa...

Lekkert kort Marianne. Pusen ble kjempesøt....
Godt å få brukt opp litt rester....
Ha en flott søndag.
Klem fra Kaia

Anne sa...

Nydelig. :) Så herlig motiv, flott pyntet og lekre farger. :)

Klem, Anne.

Christina C. sa...

Awwwhhhh, this can't get any cuter! Love this adorable image, colored and showcased to perfection!

Anne-Eddie sa...

Knallfint!! Herlig motiv og vakre farger!! Klem fra Anne-Eddie :)

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx