mandag 14. januar 2013

Pion Design

Jeg har laget en kalender og to nødnummer oppheng med bilder og papirer fra Pion Design. Fasongen er laget med store dies fra Spellbinders. Den nydelige rammen fra Marianne Design finner du hos Kreativ Glede.

Bildet jeg har brukt her finner du på Pion Designs vintageark Bouquet - From Grandma`s Attic-Tinted.
Mønsterarket er fra kolleksjonen Grandma`s school book, og heter School book.


Her har jeg brukt det samme papiret School book, og vintagebildet er fra arket Family - From Grandma`s Attic - Tinted.


Papiret jeg har brukt her er hentet fra kolleksjonen Fairytale of spring, og det heter Poem of spring. Bildet er fra papiret Children - Images from the past.


7 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig kalender og vakre oppheng med nødnummer! Klem fra Anne-Eddie :)

Bodil Hansen sa...

Super smuk lavet

Dortesjs sa...

super flot kalender og rigtig fin dies du har brugt

Lillians Blogg sa...

Smart og NYDELIG. Klem

Linda sa...

Sååå lekkert det var. Klem Linda :)

Anneke sa...

ich liebe dein karten und art und dieser ist wirklich super .
grussen von An

oheidia sa...

Så flott ide og scrappe nødnummer. Jeg husker dem ikke når de trengs!