onsdag 20. mars 2013

Påskeegg fra Kreativ Glede, med Pion Design


Påsken er rett rundt hjørnet, og jeg fikk så lyst til å dekorere et påskeegg. Flotte påskeegg i to forskjellige størrelser finner du hos Kreativ Glede, klar til og dekoreres. Jeg valgte et stort egg, og jeg har først grunnet det med Gesso. Deretter blandet jeg inn bittelitt brunt i gessoen og svampet på litt her og der for å skape litt liv, og til slutt vannet jeg ut brun maling, og sprutet over egget med en tannbørste. Da var egget mitt klart for dekorering. Jeg har brukt papiret Man`s suit fra Pion Design kolleksjonen For Father 6*6", og vintagebilde fra From Grandma`s Attic. Den flotte borden rundt egget er fra Alma`s Sewing Room. Egget har jeg pyntet med blonder og blomster, knapper, swirler, charms og perler, og alle detaljene har fått litt Gesso til slutt.
Både påskeegg, og masse lekker pynt og blonder finner du hos Kreativ Glede.





10 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Så lekkert, snuppa!!!
Ha en strålende dag ;) Go'klem

marja sa...

What a wonderful creation,I love it!!

Hugs Marja.

Laila sa...

Nydelig påske-egg !!

Vilimarika sa...

Wow! I just think if I can taste it or not. :D Its like a cake or wonderful candy! good job!

Renata sa...

Čudovit izdelek.

Beate sa...

Åå, så nydelig det var! Ønsker deg en god påske :)

Mojca sa...

oh waw, I am speechless ... so elegant! hugs! Mojca

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Anne-Eddie sa...

Skikkelig fint påskeegg! Vakkert pynta med nydelige blomster! Klem fra Anne-Eddie :)

Lillians Blogg sa...

Nydelig Marianne og GOD PÅSKE til deg. Klem